Min Mamma Är En Snusktant

Vi har varit i stan nyss,  och hon stötte på två stackars ~20åriga killar.

Först en snowboardkille på plattan och sen en kille som jobbade på Esprit. Fy fy, de sista va roligast, för han typ sprang iväg. Och det var mitt fel, jag lurade i honom att mamma höll på och snuskade sig, så han tror typ att hon försökte tafsa eller nåt, fast de gjorde hon inte. Hhahahahah, men hon får skulden för det iallafall.

Shoppingen i sig gick iallafall bra, vi var inne i typ fyra affärer, och hittade de vi var där för. Så nu har jag en ny fin vinterjacka med fluff och mys :) Sen fick jag en sjal, en blus och två koftor. Och i den ena får man jättetuttar, Hahaha, ska väl sätta på mig den och dra ett varv i utanför nån porrstudio. Så har jag jobb fixat. He-he-he..(obs, nu är jag sådär gravallvarlig igen Lisa) 

Nu ska jag städa mitt rum, och sen ska ja ringa till lille Markus och se vad vi ska hitta på ikväll. Fortsätter nog vara inloggad på msn också, i  förhoppning om att min dream-man ska logga in och skriva till mig så att vi kan träffas imorn..

Kommentarer
Postat av: Roland söderort

Annars kan vi kika på någon film hos mig, föreslår "Greven av Monte Cristo" den är bra, kanske lite ost, kex och druvor till sen något gott portvin till =) hehe

2008-10-04 @ 16:10:47
Postat av: BBS

Jag måste nästan kräva att du tar på dig den där koftan, och tar bilder.



Bildbevis är ett måster efter ett sådant uttalande!

2008-10-04 @ 17:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0