Min Pappa Är Kul

Just nu iallafall. Visseligen är han lite halvfull, men kul iallafall.

Han va inte hemma igår, och när han kom hem sov jag, så jag visade honom mitt klassfotton, och berätta vilka alla va osv idag. Och när jag kommer till Calle säger han: är de där en kille? Jag trode de var typ en sån där *pekar med huvudet mot "någons" hus* (peta-på-svampar-och-mossor-tjej).


Jag tycker han ser rätt  killig ut om jag får säja det själv

Sen har han iofs fått för sig att jag tänker hoppa av skolan också. Så man vet jue inte helt med honom..

Kommentarer
Postat av: QUEENIE

haha my daddy tror också att jag tänker hoppa av skolan;D

2008-10-14 @ 22:01:54
URL: http://queenieocampo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0