Mitt Hjärta Just Nu

Ligger i händerna på Tila Tequila.

Vet inte vad det är för fel på mig, men har fasnat som en sugpropp nu när säsong 2 dragit igång.

Iiih, ska också börja köra som hon gör, gå runt med lite nyckar och fråga folk om dom är intresserade.

Dock har jag bara två nycklar just nu så...you still have a shot at love, interested?
 
Iofs, om nån av mina två nyckel-pojkar skulle svara ja skulle inte den andra nykeln delas ut. De är alltså lite andra regler här bara. Och kanske inte fullt lika spännande, tänkte inte gå runt i bikini hela dagarna heller.. 


Kommentarer
Postat av: QUEENIE

du lovade att inte lägga upp bilder på mig. ggrr

2008-10-16 @ 02:32:40
URL: http://queenieocampo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0