Nu Har Jag Fixat Mig Fredagsfin

Inte för att det behövs igentligen, så läcker som jag är i vanligafall ;) Men kunde verkligen inte sitta och glo på en dataskärm längre. Men nu är jag back!

Har även lagt på "några" lager extra mascara. Eftersom att jag har duchat och gråtit idag. Heheh, iofs är den vattenfast, men i allafall. Och på tala om de, jag kom på vart mina pengar har tagit vägen. Idag! på bussen på väg till skolan! Dom har gått åt till att köpa smink. Och inte vilket som helt heller, eftersom att jag bara använder brunpuder, eyeliner och mascara, samt ögonskugga om jag har sjuuukt mycket tid över som jag måste få att gå.

Men det är denna mascaras fel! Tar ungefär en/ en och en halv vecka för mig att ta slut på en. Det blir alltså ca 140kr i veckan. Och därför är mina 8000 kronor borta! Så nu är hela mitt pengamysterium löst!

Och kvällens planer verkar bli att vi drar hem till Danbanan. :)

Funtar nästan på att dra lite fjortbilder idag med. Men inte just nu, för nu ska jag vara busig och inte vara online på msn . moahah <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0