Nu Ska Jag Snart Upp Till Vällingby Och Donka

Och jag vet inte vad jag ska ha :O

Helt otroligt. vet inte om jag vill ha en cheese elr chickenburger! Shit shit shit. Chicken är iofs min å queenies grej...så kanske blir cheese då da (för alla intressesmurfar).

Sen får vi se vad som händer. Ska väl nån annanstans sen. Men jag kan inte lyssna på vad  fok säger när nåt stör mig, och just dom två (?) timmarna i tele märkte jag att min ena strumpa satt ut och in!

Och när jag skulle fixa märkte jag att dom luktade illa också. Så måste nog springa upp och byta nu, innan jag går liksom.

Jaja. hahah men att inte ha nån mobil äger btw! roligt hahahah. Måste köpa tuggummi också. Så att mina käkar inte fastnar ihop. För de vill man ju inte.


Kommentarer
Postat av: Roland söderort

Vilken j-vla rysare

2008-10-05 @ 04:57:10
Postat av: Roland söderort

nu kör vi festen dör aldrig ut i söderort hörs snart igen gumman

2008-10-05 @ 05:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0