Pluggning Är Överskattat

Så nu får det inte bli mer sånt.

Nu ska jag nämligen skriva ett skittråkit inlägg om min dag.

Först i dag så hade jag och Queenie våran kiss och svett redovisning. Den gick bra för Queenie och dåligt för mig. Bajsaren hade nämligen gjort om min powerpoint. Jag tror att hon egentligen är ondare än vad man kan tro. Sen hade vi god lunch, kommer dock inte ihåg vad..

Efter lunchen fick jag tillbaka mitt filosofi eller psyckologi-prov. (vet inte vad som är vad) Men jag måste bara vara smartast i världen. Fick nämligen alla rätt på MVG-delen, dåligt förklarat dock, så fick bara VG+. Mohahaha, dock fick jag 13/30 rätt på kunskapsdelen. Inte lika bra kanske.

Sen hade jag musikproduktion, och gissa vad? Det var kul :O. Vi ska sjunga in en låt allihopa, inte för att jag kan sjunga, men kul endå. Jag som tänkte hoppa av kurshelvetet. Men inte nu längre :)

Åkte hem och satte mig och glodde vid datorn.

Och min pappa är bara rolig när han är full, och det är han inte just nu. Nån som vill köpa en 53årig pappa? Det enda som han igentligen duger åt är att laga skitgod mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0