Promenad My Ass

Nu kom jag hem från min promenad. Om man kan räkna det som de. I mina ögon brukar prommenad betyda att man går.

Träffade han i Spånga, där gick vi till IP. Sen bussen hem till honom och resen är historia... Alltid lika kul att träffa gamla kompisar :) Speciellt om de är sjukt vältränade och snygga.

Sen har jag lärt mig brottningsknep. Eller UFC heter de väl(?). Så akta er för mig nu! Jag vann nämligen mot Barre. Och han har tränat i typ ett år. Sweeeeeeet.


Den skalliga är jag om nån undrar..

Kommentarer
Postat av: Roland Söderort

Hellre saft i hallen än ett hack i ballen!

2008-10-25 @ 23:01:07
Postat av: Roland Söderort

Kajsa hoppar 2.05 Christer skuter .45!



RIP Christer Petterson.

2008-10-26 @ 00:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0