Så Går Det Om Man Låter Lillasyster Skriva På Msn

karin ;' sa:

shooo baaabe <3<3<3<3hångel*


Wolfy <Quote 1200> Pinhead: Oh no tears please. It's a waste of good suffering. sa:

hej


karin ;' sa:

va händer då snygging??


Wolfy <Quote 1200> Pinhead: Oh no tears please. It's a waste of good suffering. säger:

inget särskilt


Wolfy <Quote 1200> Pinhead: Oh no tears please. It's a waste of good suffering. säger:

förbereder mig för halloween


Wolfy <Quote 1200> Pinhead: Oh no tears please. It's a waste of good suffering. säger:

förrästen, jag har egen lägenhet nu


karin ;' säger:

sweet, ska du vara varg?


Wolfy <Quote 1200> Pinhead: Oh no tears please. It's a waste of good suffering. säger:

t sånt hehe


Wolfy <Quote 1200> Pinhead: Oh no tears please. It's a waste of good suffering. säger:

jag beställde varg ögon linser men dom är försenade så dom kan jag inte ha, så jag ska köpa vampyr tänder och vara... varulv eller nåt


karin ;' säger:

ja ska vara död hora på halloween


Wolfy <Quote 1200> Pinhead: Oh no tears please. It's a waste of good suffering. säger:

hahaha


Wolfy <Quote 1200> Pinhead: Oh no tears please. It's a waste of good suffering. säger:

då kan jag passa på att dra hem dig till mig, muahaha


karin ;' säger:

aa visst , men ja e dyr


karin ;' säger:

men de kanske du redan visste


Wolfy <Quote 1200> Pinhead: Oh no tears please. It's a waste of good suffering. säger:

jag visste inte att du tog betalt!



Ägd av Legolas...Hur fan lyckas hon?


Kommentarer
Postat av: Bengt Söderort

Hur mycket kostar 60minuter? och är det någon moms?

2008-10-30 @ 15:34:08
Postat av: Fille

Hahaha Legolas e för skön!

2008-11-02 @ 17:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0