Våra Utklädningskläder Suger

Jag tänkte springa upp på vinden för att hitta mina *host* fina djävlulshorn, och efter typ en kvarts letande hittade jag dom.

Men jag hittade massa roliga saker först. Ingen är använbart dock, trassliga peruker, trasiga kappor, klänningar och allt man kan tänka sig, och så klart, en massa masker från typ kalle anka.Det är bara utklädningsgrejerna jag köpt som är okej.

Här har ni några exempel vad man kan klä ut sig till med mina utklädningskläder.


Kanin, som haloween 06


Djävul, en jävligt porrig en (kan skylla lite på dålig mobilkamera)


Katt så klart


Vacker prinsessa


Troll


Tomte



Allmänt missanpassad och Fröken finkeltoft (lite blandning mellan princessa och tomte faktiskt)

Vissa säger att jag leker mycket, men det är inte sant!

Jag vet att det ska finnas en bild på våran svampbob-kostym också, men jag hittar den verkligen inte. Illa illa

Kommentarer
Postat av: Roland Söderort

Kom igen nu britt marie kör för fa an

2008-11-01 @ 03:50:35
Postat av: Anonym

Joho du, du leker mycket. Det finns inte många 17åringar som klär ut sig en massa och fottar det. Hahah

2008-11-02 @ 17:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0