Alla Humör På Två Timmar

Vaknade just, kåt som en gris och halvt deprimerad.

Började med min städning, skit  glad, och hoppade runt tillsammans med damsugaren, hela rummet blev dammsuget, dammat och allt plockdes undan. Duktigt flicka, hittade en sådär tre tomma p-piller kartor, måste fan städa oftare. Eventuellt inte kasta tomma kartor på golvet.

Då var jag väldigt glad. Och inte är väl det konstigt, vem kan låta bli att dansa till det här?



När städningen var klar blev jag dock jättedeppig, inte för städningen i sig, utan för att jag satte på radion och fick lyssna på nån deppig jävla låt om kärlek. Och just då fick jag känslan av att jag är väldigt ensam och olycklig, så jag tog och kröp ner i sängen. Där somnade jag och vaknade nu alldeles nyss av att en skata landade på mitt tak.

Och nu känner jag mig så himla sugen att de är stört, men eftersom att sånna där underbara mens-äventyr inte händer så ofta får jag nog ta och vänta någon dag....Skit.

Juste, eftersom att det vart varmt att dansa har jag nu bytt min Dif-tröja mot en grön jul-T-shirt. Haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0