"Bara" 80 Dagar Kvar

Men det känns som typ 8000 dagar.

Fy fan. Idag har skolan iallafall varit ganska rolig, måste berott på att Queenine var där idag <3. Och man ska inte reta henne för hennes tandställning, hon blir nämligen lite småsur då. Så from nu har jag slutat med det (a)

Efter skolan var jag snäll och åkte med jobbaren hela vägen till kristineberg (gick av innan thorildsplan för att jag inte ville bli rånad på de typ tre tusen kronorna jag hade i cash i min väska.) :O Du ska bli imponerad här. Trots att det inte är mina pengar utan bokningsavgiften till studentskivan.

Sen åkte jag heeela vägen ner till spånga där jag hämtade min porrskor som har varit och fått sig nya klackar. Weei.

Nu har jag räknat pengar och ska ta och sova nån timme innan jag åker in til stan igen för att shoppa upp mina sista 400 kr. Snyft. Haha. 

Kommentarer
Postat av: QUEENIE

shit va du shoppade idag, helt galet!!



/bracefacemotherfucker!

2008-09-27 @ 00:27:56
URL: http://queenieocampo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0