Dagen Då Da

Första lektionen, Svenska prov. Gick skiiitbra, blir inte förvånad om jag bara får en sådär tre fel... Efter det vart det vanlig lektion med Anders (mao, gjorde ingenting).

Sen lunch, där Andreas än en gång lyckades få Queenine sur. Grattis! Där va de iaf pannkakor, mums. Å prickigkorv macka, minsann, minsann.

Sen kom det roliga. PA100, 11.45 började vi, gick väl hem runt 15.00. Vad gjorde vi under den tiden? Jo det ska jag berätta, vi kastade skruv, eller, vi och vi. Andreas och Matte  kastade på stackars mig:( Andreas fick mej att paja min gulliga halsduk, Mattes penna blev manglad, osv, osv, Andreas lyckades iallafall skryta riktiga mycket om sin nya data.



Papparazzibild från vårat "arbetande"


Kommentarer
Postat av: QUEENIE

att han måste hålla på hela tiden.. okej, han gör det för att det är 'kul' men wtf. det finns faktiskt gränser!!!

2008-09-17 @ 07:33:06
URL: http://queenieocampo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0