Det Är Så Orättvist

Att mitt hår är så fint nu.

Det är liksom 1,5 timmar kvar tills skolan börjar, och mitt hår har aldrig sett bättre ut. Så jälva taskit liksom. Jag som skulle vara skitsnygg idag och allt, det skulle jue ha passat utmärkt. Men nu kommer det gå åt helvete iaf. Det halvregnar ute, och mitt hår brukar lyckas bli rakt på en kvart även utan extra hjälp.

Sen har jag blivit sjukare tills idag också. Låter typ som en man när jag pratar, och det är ju väldigt roligt?

Nu ska jag börja göra mig klar iallafall, så att det inte blir samma panik som igår. Tyvärr är min sega lillasyster på badrummet nu, och eftersom att hon måste låsa, så att jag inte ser att hon snor ifrån allt mitt smink, kommer jag inte in där ännu på ett tag.


Kommentarer
Postat av: claes

haha du var uppe klockan 07:41 då log jag sov! MOHAHA

2008-09-03 @ 14:16:05
Postat av: Karin

Hahahhaha, va...vem e du?



2008-09-03 @ 16:05:30
URL: http://karismas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0