Det Där Kändes Konstigt.

Att säja hejdå till Johan utan att ge honom en puss.

Vi har iallafall haft det väldigt trevligt, Vi åt middag och kollade på Kung-fu-panda. Jag vet att det är sent, men den va fett bra :)

Imorgon har jag ingen aning om när vi börjar, när vi slutar, vilka lektioner vi har eller någonting. Rev nämligen sönder mitt schema idag, eftersom att det var så dåligt, och eftersom att hela hemsidan är fel på kan jag inte kolla på internet heller, får bara hoppas på att det är ungefär som det gamla schemat, för det har jag kvar. Får kolla hemsidan imorn.

Nu ska jag plöja GossipGirl så att maria kan få den tills imorn. Men först ska jag ner å borsta tänderna. Nattinatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0