Drömmar

Skulle jag ha lyssnat bättre på Anders lektionen skulle jag kanske veta varför jag drömmde som jag gjorde i natt. Allt jag kommer ihåg är sex, sex, sex- som inte gick.

Med nån som jag var släkt med, fast som inte finns. De enda av det manliga könet i min släkt är min 14åriga kusin (?), min ~20 åriga alternativa kusin som syr sina egna kläder, den andra ~20 åriga förståndshandikappade som spottar på sig själv och mammas och pappas varsin brorsa.

Men det var inte nån av dessa, det kan jag lova. Det här var en riktig heting, och jag blev galen när han tydligen hade kullat min storasyster (!) men inte fick upp den för mig.

Enligt Freud är drömmar till för att uppfylla de kraven som man har, för om de inte uppfylls så vaknar man. Jag fick aldrig något, och eftersom att jag mindes hela drömmen så väl när jag vaknade, måste jag ha vaknat när jag inte fick nåt.

Vem vet, han kanske inte är så dum den där Freud? 


Kommentarer
Postat av: -)

hahaha orriga inlägg :P

2008-09-21 @ 13:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0