En Bra Rubrik Kan Vara Svårt

När klockan är mycket.

Och jag har varit trött sen typ 23. Så fatta hur mycket min klocka är, nu är den 01.29 lördag riktig tid, och typ 01.29 söndag på Karin-tid. Först va jag i vällingby och köpte lite godis, eller rätt mycket faktiskt. Fast ingen slår jue godismonstret, så jag ligger fortfarande i lä. Sen åkte vi till Råcksta, till Bikkes lägenhet. Där kollade vi på nåt skitäcklig film med folk dom dreggla blod.

Kom just hem därifrån nu iaf och ska sova nu. Måste vara utvilad tills imorn. Måste typ gå upp tidigt också, ska ringa och väcka en kille vid halv 12 - 12, och eftersom att det är riktigt mumsig pojke måste jag fixa massa saker. Måste duscha (plus raka bort varenda hårstrå man kan tänka sig finnas på en kropp, grrr) fixa brun utan sol, fin sminkning, måla naglarna osv osv, alltså kommer jag att ha och göra ett tag. Därför ska jag sova NU.

Btw, det är nån jävla fjortis som har klistrat upp lappar med pilar i Spånga, precis som jag och Q gjorde till min fest i sommras. Pilar som vägbeskriving är "the old thing" nu era töntar. Var väldigt frestad att riva ner dom som jag såg, men orkade inte. 

  

Kommentarer
Postat av: QUEENIE

haha min godispåse kostade bara 6 kr mer sådeså. du är lika fet ;D



haha "so last year" Härmisaaaar!!!

2008-09-06 @ 01:44:11
URL: http://queenieocampo.blogg.se/
Postat av: QUEENIE

och föresten, vi klistrade inte vi RITADE själva ;) vi är sooo much bättre !!

2008-09-06 @ 01:45:03
URL: http://queenieocampo.blogg.se/
Postat av: karin

jajaja, men de var mer iaf. :) hahahah



Gatkritor is the shit!

2008-09-06 @ 13:39:58
URL: http://karismas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0