Fan Så Bra

Haha. Kan typ inte äta för tillfället, vet inte vad det är som är fel. Kan typ max äta två mackor innan jag känner att jag behöver spy. Och eftersom att jag är en person som defenetivt inte KAN spy, så äter jag jäättelite nu för tiden.

Och gissa vad? Mitt äckliga fjortis-fett/ min gravida mage har försvunnit helt nu.

Att önska vid 11.11, 22.22 och 00.00 kanske funkar trost allt, idag har faktiskt två önskningar fallit in. :)


WEEEI! Fast fan vilken mongobild.. jag har tappat min "ta-bild-på-sig-själv-duktighet" helt och hållet verkar det som.

Kommentarer
Postat av: furiaceca

glad för din skull att din gravida mage har försvunnit !

Min har dock inte det, det jag gör är att spänna och dra in magen hela tiden + att tugga tugummie :)

2008-09-24 @ 20:10:50
URL: http://jasmineaxelson.blogg.se/
Postat av: QUEENIE

FAN VA FEEEEEEET DU ÄR, DU MÅSTE BANTAA FÖRFAN.. USCH JAG SPYR VARJE GÅNG JAG SER DIG..SHIT JÄVVLAA FETTOO!!!!

2008-09-24 @ 22:11:02
URL: http://queenieocampo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0