Fan Vad Jag Sover Hela Tiden

Fast på samma gång inte.

Igår efter middan kollade jag först på en cheerleading-action-film med pappa :o Sen gick jag upp och sov. Sen vaknade jag och fick för mig att jag skulle testa min balklänning. Men den är aldeles för liten, kan inte ens stänga den och brösten väller i princip ut. Sen skrev jag en liten bit av idrotten och sen somnade jag igen, sen kom pappa upp och väckte mig, så jag gick ner och borstade tänderna och grejs.

Men sen, när jag faktiskt ska sova, så går det verkligen inte. Det tog ungefär 4 timmar för mig att somna, för när jag väl ska sova så börjar jag hosta som en liten jude, inte på dagarna dock. Bara när jag vill sova på natten. så nu är jag trött så in i helvete, och idag är det plugg som gäller. Hurra för det!

Enligt queenie skulle det säkert vara ödet som försökte hålla mig vaken. När jag vaknade hade jag nämligen 7 missade samtal från runt 6. Så det kanske igentligen var meningen att jag skulle vara vaken tills då, eftersom att (mohaha jasmine) Afasi ringde mig då. Inte säker på att de va han dock, okänt nummer som inte finns på eniro. Men de make sence, såklart han har dolt nummer!





Möjligt att det var min lover #2 också




Kommentarer
Postat av: furiaceca

ja såklart han har men han är ju en av 7895651614354 stycken i världen som har det :)

men det var han, fatta hur ledsen han blev när du inte svara!

2008-09-28 @ 12:13:09
URL: http://jasmineaxelson.blogg.se/
Postat av: karin

Presic vad jag tycker!



Han kommer säkert inte våga sig på att ringa igen helelr. För han tror att jag dissade honom.. Stackars liten pojke

2008-09-28 @ 12:23:59
URL: http://karismas.blogg.se/
Postat av: furiaceca

haha jaa precis !!

porrigt ?



jamen jag gör ju tokiga saker och det var precis mig. tiffany tyckte den var kul :)

2008-09-28 @ 12:45:30
URL: http://jasmineaxelson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0