Färdigfixad För Dödsdagen

Har duschat jättelänge och skitvarmt nu. Har även använt mammas 400kr shampoo och balsam, hårinpackning samt rakat benen.

Nu ska jag bara se till att mina tuttar ser riktigt bra ut när jag sover, dör jag och kommer till himlen (tveksamt) vill jag flyga runt topless med mina små vingar, kul då om tuttarna ser helt miffade ut?

Tror jag ska köra ett litet lager bus också, så är jag redo.

Om världen mot all förmodan inte går under imorn ska jag lägga upp ett mat och träningsschema. Man kan nästan se hur magen växer...


Bara för att hon är bäst får hon vara med på min sista(?) bild


Kommentarer
Postat av: QUEENIE

vi kommer dö snart! :O <33

2008-09-10 @ 14:45:41
URL: http://queenieocampo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0