Fotograferingen Idag

Gick riktigt bra. Och Max chockade mig också, han va riktigt skön. Trodde att han var lite dryg, men icke sa Nicke.

Iallafall åkte jag och Max dit, och fick värsta paniken när vi kom en sådär kvart försent, men det spelade inte så stor roll, för en halvtimme senare kom Sallar och Denayt (?haha). Då hade vi iallafall fått sminka oss, eller jag fick inget sminka då det redan var så fint *stolt*, men Max fick sig några lager läppglans ock mascara ;)

När the hood kom så satt vi och lekte rika i ett fönster med utsikt över hela stockholm och drack vårat "vin" (ramlösa).

Fotografierna tog sen iallafall väldigt fort och det kändes som att det blev riktigt bra :) Fick även se bilderna från fredags. Väldigt nöjd :) Bilderna från idag är iallafall viktigare att dom ser bra ut, då dom  kommer förstoras upp så att dom är tre meter höga :O Jisses.

Nu ska jag sätta mig för att försöka lära mig lite om romantikens litteratur, har nämligen prov imorn. Märkte det igår, och har inte ens kollat igenom papprena....


Och här är en "bra" bild på studion

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0