Fy Faaaan!!

Har just varit hos optikern och hämtat min linser.

Satt på hela bussresan och kollade ut igenom förnstet och förundrades över hur långt jag såg. Och hur tydligt! Det ser typ ut som att någon har ritat svarta tursch-streck runt allt jag ser.

Sen kom jag iallafall fram till min busshållplats och gick hem. Och gissa vad jag får syn på då? Jättetydligt, och med svarta streck runt sig. En GIGANTISK JÄVLA HUNDBAJSKORV!!! Typ ½ meter ifrån min brevlåda!

Visst att jag redan innan tyckte väldigt illa om hundar, men nu röstar jag på slakt av samtliga. Framförallt dom som lägger stora, orange korvar precis utanför mitt hus!



Det är jag om ni undrar, med en picadoll!!


Kommentarer
Postat av: QUEENIE

elaking.

2008-09-11 @ 09:16:37
URL: http://queenieocampo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0