Har Just Märkt

Att jag aldrig har skrivit "bajs" under hela min bloggs liv.

Det börjar blir dags nu, fast inte riktigt ännu. Idag har jag nämligen annat att skriva. Första lektionen var då som sagt idrott, där hade vi löpträning, och tack vare mitt underbara träningsschema som jag har här hemma (eller inte) så pallade jag sådär halva.

Men bara två dar kvar till dansen börjar, och då ska jag även dra mig till Nälsta och fixa det jag ska fixa där.

Resten av dagen gick ut på att överleva, allmänt tråkig dag, då jag mest satt och glodde. Vi försökte oss dock på planeringen till studentskivan, men -Hej och välkommen till sp3b, vi kommer aldrig lyckas planera nån skiva. Vi kommer säkert inte ens lyckas med flak, får cykla runt i stan ist ;)

Foto hade vi inte heller idag, satt och glodde på nåt senarium om typ arabdalen istället. Snark.

Hahah, arabvärlden skulle det stå såklart,men det där var roligt, så får stå kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0