Hobby-Turks-Karin

Funderar serriöst på att bli hobbyturk just nu. Så jälva skönt med mjukisar- bara att man ser ut som skit. Sen måste jag se till att tvätta håret högst en gång i veckan och sätta upp det mitt på huvudet i en skabbig, fet, knut. I sann Thorildsplans-anda. Får se om jag pallar.

Sen måste jag börja söka jobb också, har bränt en så där 1000kr i veckan sen skolan började och mitt konto töms i snabb takt. Hur fan ska jag ha råd med silikon, min "stockholm tillhör oss" tatuering och studentskivor annars?

Och mensen är slut, jag är lycklig :)



En bra låt också, för att fira slutet på veckan


Kommentarer
Postat av: F.

minst 10.000 för studenskivor ju! då MINST!

≈15skivor.

2008-09-22 @ 00:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0