Idag

En lektion och sen drog jag, Fia, Amanda och Sandra till stan.

Först körde vi en donk och sen satte vi oss och lodade utanför riddarkällan medans vi väntade på Student mäklaren. Och han var en HETING. Jisses skulle de inte vara för att han var sex år (?) äldre än oss skulle jag inte bangat. En riktig stekare som sa att ölen kostade "cirkus" 50 kronor haha.

Vi drog iallafall runt ett tag och tittade på fyra olika ställen som vi skulle kunna ha våran skiva på. Och jag hittade min ÄLSKLING (inte mäklaren den här gången). Sååååå himla fint och mysigt. Och om jag får bestämma blir det där. Men om jag får bestämma eller inte, det får jag inte berätta. Sneaky sneaky. Får inte berätta var vi var heller, men det var rätt billigt och det ingår fördrink :) Vilket gjorde Sandra väldigt lycklig. Haha.

Sen drog jag och Fian till stan och spanade lite i affärer. Hon köpte sig ett par skor och nåt mera och jag hittade en gullig kofta och (äntligen) fina underkläder. Nu är jag iallafall hemma och planerar att sitta kvar här hela helgen. Ska fanemig se till att jag blir frisk tills nästa helg. För då händer de grejer! <3


Min favorit mohaha

Kommentarer
Postat av: ta inte bort nu

Vem som helst ser ju att det är engelen!

2008-09-19 @ 20:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0