Jag Bantar

För fullt just nu.


Men det behöver inte gå bra för det. Kom på mig själv igår när jag stog på torget i strand med en cigg i handen och en för stor (och dyr) godispåse i fickan.


Idag har jag också varit onyttig, först kladdkaka till frukost, höll mig nyttig ett tag. Fika sen, inte bra igen. Sen bjöd simon mej på choklad när jag var hemma hos han och tittade på film också, och det är fanemig inte bra.


Men i oktober kommer det ske underverk. Rökningen ska slutas med och träningen ska börja. Förhoppningsvis blir det även lite lättare då, eftersom att dansen har börjat då.


Kommentarer
Postat av: Jenny

du beöver väl ändå inte banta!?

2008-09-02 @ 21:55:46
URL: http://metrobloggen.se/revival

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0