Jag Har Blåmärken Överallt

Ramlade nämligen jättemycke hemma hos Queenie igår, vet inte hur det gick till, men tog typ sats och slängde mej på henne, och då fick jag typ kramp, så ramlade ner på golvet. Så idag har har typ 7 blåmärken på lite roliga ställen, har bla ett jättestort på ryggen. Som gör jätteont ;'( Det är jättesynd om mig. Framförallt eftersom att det knapppt var mitt fel. Hehe.

Förutom att ramla så tittade vi på Teeeeeveee. Det var roligt. För vi kollade på rolig film. Svärmor till monster. Mohaha, de var nog tvärtom, men det där var roligt.
 
Sen "retucherade" vi en bild också. Klippte bort en oälskad från en bild och ritade hennes ansikte svart med mascara. Moget. Haha. Just nu ligger bruden i fråga i min väska med sitt kladd, hon ska nämligen ELDAS UPP. Men Queenie ville inte gå ut med sin sexiga mysoutfit när jag skulle åka hem, så vi ska elda henne någon annan dag.

Kommentarer
Postat av: QUEENIE OCAMPO

hahah för de första så vare visst ditt fel att du har blåmärken överallt eftersom det var DU som hoppade på MIG, sen så vare DU som retucherade bilden fast jag sa åt dig att låta bli. hahaha tänk om jag och hon blir bästa kompisar i framtiden? VA?V?AV??AV?A?V?A?VA?VAA

2008-09-28 @ 19:16:30
URL: http://queenieocampo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0