Juste! Idag Blev Jag Rädd

Och det händer inte ofta. He-he.

Men iallafall, nu ska jag berätta tha heartbreaking story. Jag kom hem, gående med min påse med mina underbara skor i. Glad åt livet och lycklig i största allmänhet, och när jag är typ nere vid kiosken ser jag (jo, utan linserna) en bil som står utanför vårat hus. Ingen big deal i sig. Mina friare kommer jue springade hela tiden :P

Men när jag kommer närmare ser jag att det sitter nån tattarkärring i bilen, och det kommer en till, bärande på en matta som hon kastar in i bilen och sen kör dom iväg, så jag fick panik, Trodde typ att dom höll på att tömma vårat hus och att deras älskade män, som snart skulle bli mördade med mina klackar, stod inne i huset och slängde ut grejer, så jag skrev upp bilnummer och allt möjligt.

Sen kommer jag inrusande i huset och märker bara Maria och hennes kompis som sitter och skolkar i våran soffa med MarioCarts.

Kärringen skulle bara försöka sälja sin matta.(Som hon förmodligen snott hos Johanssons, men whatever liksom?)

Men det är bra att jag har värsta fantasin iallafall. Så att jag har nåt att leka med. Haha. Kände mej som värsta James Bond ett tag. Fett coolt. Nu ska jag ta mig en drink och börja röra mig ner mot tåget. För att jag är en seeeeeg motherfuck.

Kommentarer
Postat av: AlisseKowalsky

-8 Kilo i en månad , detta är mitt resultat efter att ha använt thermacuts fat burner, En dag kom jag över video om dessa piller och beslutade att ge det ett försök , rasults är fantastiska , de av er som har problem att gå ner i vikt måste du prova det , jag minns inte URL , men sök på google efter thermacuts fat burner

2013-07-29 @ 19:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0