Lite Överraskande

Att jag inte har skrivit något sen 18.40 :O


Men vill du veta verkliga anledningen. Batterierna i musen tog slut. Haha, men nu har pappa hittat våran gamla gula-vita mus igen, så nu fungerar allt som det ska. Hurra.


Men nu har jag faktiskt inget mer att skriva. Har kollat på ett avsnitt att cheaters och det är fortfarande det sämsta programmet som någonsin har gjorts. Så nu är jag trött och ska nog dra mig till sängen snart. Somnade typ vid 2 i natt, kunde verkligen inte sova, inte ens efter att jag hade hämtat Lufsen, som fick sova med mej. Han hjälpte som sagt inte, så, vem vill sova med mig?

Torsdag blir det nu förhoppningsvis hockey. Lite ledsen för att det inte blir något derby imorn dock, men nu går dansen före.

Men nu är jag faktiskt verkligen trött, hej vad fint det är med ringar under ögonen liksom :( Natti natt


                                                                                                                                                                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0