Maskar

Låg jag och tänkte på igår innan jag somnade.

Vet inte riktigt hur jag kom in på det dock. MEN DET VAR INTE ROLIGT. Först så tänkte jag bara på typ daggmask, inte så farligt jue. Men sen började jag tänka på "maskimagen-mask". Såna där äckliga som man typ får om man äter konstig kinamat som har möglat och sen hamnat på gatan.

Den längsta sån masken man har hittar var 13meter (vet inte var jag läste det). Tänk dig! 13meter lång mask som snirklar runt i din mage! Och jag vill inte veta hur de hittade den masken.

Måste typ ha lockat med en sockerbit pch sen måste den ha kommit ut. Tänk dig typ som en jätteål ut rumpan. Mums...

Gaaah, och hur dödar man den liksom???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0