Min Nya Favoritblogg

Sex utan samvete

Fatta vad coolt att ligga med sin kompis kille. Tihihi.

*tänker snabbt igenom mina vänner och deras respective* Skulle nog få sno nån av min killkompisarns tjej istället då. Inte många brudar som har en kille som är värd att förlora dom för. Hängde ni med? Så är det iallafall. Akta dig Daniel...

Om någon undra varför jag skriver så många inlägg på samma gång är det för att jag får alla mina snilleblixtar på kvällen när jag ligger och halv-sover, och då skriver jag upp de på mobilen för att komma ihåg. Så fort jag får tag i en dator tar jag sen och skriver de här. Inte alla dock, vissa ideer är faktiskt inte lika bra när man läser de för andra gången ;)

Idag börjar jag med mentorstid 11.45. Skööönt! Skippade idrotten eftersom att jag fortfarande inte kan sova en hel natt utan att vakna av att jag hostar. Och nu är jag klar då. Och vet inte vad jag ska göra. Snark, men det är fullkomligt omöjligt att sova när lillan har väckt pippi. Hela huset låter som fågelhuset på Spånga gymnasium på 10 sek.


Kör en dagens outfit idag också :P

Kommentarer
Postat av: Q

man kan nästan tro att det är du som skriver Sex utan samvete! ;P AHHAA

2008-09-22 @ 17:47:23
Postat av: karin

bajs

2008-09-22 @ 19:53:04
URL: http://karismas.blogg.se/
Postat av: J

HAHA så rätt Q. :)

2008-09-22 @ 22:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0