Natten Har Spenderats

Hemma hos en kille som säkert tom skulle kunna charma en nunna i säng.

Kvällen inleddes med att jag satt i hans soffa och tittade på när han städade i sitt rum. När han assköna mamma dragit ut på partaj drog vi oss ner till matsalen och satt där och pratade och drack lite vin, och eftersom att han är "man" och aik:are skulle han dricka sin gnagaröl också.

Resten av kvällen fortsatte i samma stil och när vi skulle gå och lägga mig var min mascara en katastrof och jag hade ont i kinderna av allt skratt, anledningen till att sminket såg ut som det gjorde var densamma, jag skrattade så mycket att jag grät. Stora pluspoäng till killar som bjuder på sig själva och som får mig att skratta.

Ännu ett plus poäng för hans utseende, visst att jag kom ihåg att han var snygg, men inte att han såg såhär bra ut. Tänk dig en 190 lång, solbränd idol-ola med brunt hår. Fast endå inte riktigt. Enda negativa skulle väl isf vara att jag kände mig som hans dotter eller nåt sånt.

Har även hittat en ny kille till Maria. Han är ganska söt, brunt hår, snygg stil, spelar innebandy och är också 95a. Intresserad Maria?

Ännu en possetiv grej med kvällen är att jag inte behöver hänga mig i basketkorgen i skolan imorn ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0