Nu Är Jag Ledsen

Känner mig som en trettonåring just nu, mina känslor åker upp och ner haha.

Satt och kollade en liten snutt av gossipgirl och började gråta. Shit asså. Men var endå tvungen att kolla klart. Måste jue förbereda sig för när det drar igång igen nästa söndag..lite osäker på vart serien ligger bara. Själv har jag jue kollat på tv, nedladdade avsnitt och läst dom fyra (?) första böckerna. Hahha, så jag har ingen aning om vad som har hänt eller nånting. Haha, men det löser sig iaf.

Tillbaka till min pubertet. Har legat i min säng och sjungit med i Jonas Brothers och varit typ lyckligast i världen, och en kvart senare sitter jag och stortjuter framför datorn.
 
Undrar vad som har hänt, det måste vara P-pillrena, eller, hehe, de pillrena som jag inte har tagit. Shit. Spelar roll anyway? Får iallafall inget för tillfället, så varför plåga sig med dom där jobbiga då? Enda dom där ger mej för tillfället är ont "inuti  när dom känner för det. Haha, så nu vet du det.  Men orkar inte mens igen nu, för då komer jag bli ännu jobbigare så om två veckor ca blire inga mera.

Japp, ännu ett otroligt nödvändigt inlägg. Host. Och juste, förresten. Så klart jag är rasist! Och som du redan listat ut tycker jag igentligen inte om Queenie, har henne bara som en täckmantel. 

Kommentarer
Postat av: QUEENIE

eeyy din hora, jeag er svänsk. hajjjaru??

2008-09-28 @ 19:03:43
URL: http://queenieocampo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0