Nu Har Jag Solat Farligt Solarium

Men bara jättekort, för jag är en lite mes. Hehe, och sen vill jag inte bli en prickig solariekärring heller så, verkade bäst så här.

Nu ska jag berätta om något som får mej road för tillfället. Fyllesms. Jag älskar och vakna och ha en massa roliga sms från kl 03,45 osv. Haha. De kan verkligen få hela ens dag att bli roligare. Och eftersom att dagen inte varit så rolig så tackar jag nattens smsare, och hoppas på att ni fick upp oliverna. :)

Nu ska jag lägga mig i min säng och läsa i min braiga bok som jag köpte igår. Weii.





Kommentarer
Postat av: Anonym

är det lika kul att få fyllesms från duvetvem ?? ;)

2008-09-14 @ 15:28:29
Postat av: Karin

Jag vetintevem...



Syftar du på Simon så ska jag säga dej att jag blir lika glad varje dag jag vaknar och ser att jga inte har fått något sms från honom

2008-09-15 @ 15:45:16
URL: http://karismas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0