Nu Sitter Jag, Klar

På mitt nystädade golv och glor.

Folk påstår alltid att tjejer är så sakta på att bli klara, men de stämmer inte. Killar är lika långsamma dom, om inte tom ännu segare. Ringde iaf snyggingen, och då satt han på tåget på väg hem. Tur att han redan var vaken, annars skulle han väl fortfarande vara i stan sen igår. Men nu skulle ha iaf hem och fixa sig och jag ska inte dit förrän 17.00. Lite halvsegt, för skulle liksom fortfarande kunna sova om jag skulle velat.

Har faktiskt tom skyndat mig nu på morgonen, så att jag skulle kunna blir klar till runt 12. Men nu har jag en sådär 3 timmar extra på mig. Ska väl dra mig neråt och äta lite lunch och så, men sen har jag ingen aning om planerna. 16.20 måste jag gå hemifrån och det är det långt kvar tills.

Mina naglar kommer iallafall var väääligt fint målade, och om jag inte får en komplimang för dom får han fane mig en smäll på käften. Nej nu ska vi inte vara aggresiva, jag slåss aldrig....


Kommentarer
Postat av: QUEENIE

du slåss visst motherfucker!

2008-09-06 @ 14:23:56
URL: http://queenieocampo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0