PANIK

Till torsdag måste jag ha köpt mig nya kläder. Då är det nämligen skolfotto, och min garderob nu skulle jag inte banga på att typ spränga i luften.

Imorgon är det dock näst intill omöjligt att köpa nåt. Så här heter det panik. Har nämnligen först idrottsdag med ettorna och sen ska Queenie ta ett "rockfotto" på mig. Och gissar väl att hon kommer hålla på att jobbiga sig innan också, sen är det dans. Jag dör, på riktigt.

Det jag vill ha är en tunika med glada färger och mönster, typ som den som tjejen i den här videon har på sig....ett tag..Så om du ser nån kan du väl köpa den till mej?


Undrar bara hur den här ursexiga bruden ville vara med i nån fet gubbes video...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon får ju pengar såklart, that's why

2008-09-17 @ 12:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0