Pås-sjukan Är Rolig

Iallafall om man inte drabbas av den själv. Hehe

Hoppade av bussen lite tidigare idag, så att jag skulle få lite motion :P Och då såg jag värsta roliga grejen. De kommer en påskkärring gående mot mej, och det ser ut som att hon har hamstrat in en hel månads mat i kinderna. HA-HA-HA. Skulle jag ha något sånt skulle jag sitta inomhus tills de gick över, ofta man är ute och promenerar då?

Nu var jag kanske lite elak, men det var kul och måste dela med mej med det med nån :P Sen var jag faktiskt väligt snäll mot en liten kille som hade typ cyklat vilse, eller, jag tänkte vara snäll. Men han ville inte ha hjälp att hitta. Men det räknas som en snäll gärning iallafall.


Jag har också pås-sjukan. Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0