Rubriken Står Här

Nu ska jag typ gå och sova, eller något annat roligt (?)

Nej roligt ska jag inte ha det. Jag ska nämligen sura nu. Och då kan jag inte vara på gott humör! Men jag ska inte äta mera godis.

Min mage har fortsatt växa trots att jag sagt att jag bantar. Men det hjäper inte mycket att säga det, vissa påstår att man måste göra det också. Och det är så mycket jobbigare. Min nyaste drog heter ässämix. Men dom köper man på ålandsfärjan, och dom är snart slut, så då kanske jag kan börja min nyttighet. Dock kommer dom inte ta slut i dag. Man får magknip av dom!!


Grön och lakritscombo är bästa!


Btw: Skriv din kommentar hur många gånger du vill, den kommer inte upp i vilket fall...


Kommentarer
Postat av: Filip

Vadå kommentarer kommer inte upp?



Du har väl kommentarer?

2008-09-20 @ 12:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0