Saker Som Ska Göras Idag

1) Hela huset ska städas - Eftersom att mamma kommer hem imorn.
2) Sola - Samma anledning.
3)  Plugga - För att jag har idrottsuppgift tills på måndag.
4) Riky ska hjälpa till att städa - för att han är en lat fågel som stökar ner mer än vad han städar.
5) Jag ska räkna ut hur jag ska kunna överleva den här månaden med de pengarna jag har.
6) Ta en bra bild på mig - Så att headern inte behöver prydas av mansrumpor :P
( 7) Göra en ny header )
7) Sakna min drottning - För att hon är borta :(
8) Trycka på mina blåmärken - För att straffa mig själv för att jag föddes i december, haha
9) Reta lillasyster - För att hon hade skola idag

Et voilla- Cest tout!
Kanske 10) Lära mig franska

Men nu ska jag iallafall ta och sminka mig och ta av mej mina äckliga mjukisar.

Kommentarer
Postat av: M

KARIN! vad är det för idrtossupgift som ska göras? jag kommer ihåg att man ska skriva något. men vad?

2008-09-27 @ 11:42:26
URL: http://maxung.blogg.se/
Postat av: M

haha jag hajjar inte! langa din msn så får du förklara där

2008-09-27 @ 11:56:14
URL: http://maxung.blogg.se/
Postat av: thihi

hahahahahhaha bra sätt att få Karins msn.

ofta att MAX UNG glömmer en uppgift.. I FUCKING DIEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HAHA lol

2008-09-28 @ 19:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0