Skitfräsch

Känner jag mig just nu.

Tänkte att med mina stumpar spelar det iaf ingen roll vad jag har på mig, så drar runt o mina trasiga grå mjukisar och dif mot rubbet tröjan. Osminkad, omålade naglar och trasiga tofflor. Wopie vad snyggt!

Men nu ska jag iallafall ta och städa mitt rum, känns som ett evighetsprojekt dock. Har ett decimetertjockt lagen damm på hela golvet och alla kläder jag har använt de senaste två veckorna ligger i en hög ovanpå dammet. Den har jag även kastat saker omkring mig, så mitt rum börjar nästan komma upp i Queenie-standard.

Lagom taggad för att städa bara, det spelas verkligen bara skit på radio och utan musik kan jag inte städa. Måste hitta en station som inte bara spelar tre negerlåtar om och om igen. Därför. Bajsa på er Nrj och the Voice. Mohahaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0