Skitungen Pajar Mitt Liv

Än en gång. Nu när laptopen är paj passat maria på att se till att pappa nu har satt en spärr på datorn. Hurra för att vi inte får använda den efter 2130. Tack så mycket bajs-rövhatt.

Nu har jag iallafall lyckats plugga lite, men lärde mig inte mycket för det. Tog fram min nya halsduk, mina ruttna gamla vantar (jo dom är verkligen ruttna, lukta på dom om du inte tror mej) och la mej i sängen. Sen kom lillan, som tydligen kan vara ganska gulligt ibland, upp med en jättebalja te.

Så nu är jag varm och god. Och har ett spikat IG tills imorn. Queenie stoppade mig från att hoppa ifrån taket- för att slippa lektionen.


Så här mysigt kan det vara att plugga.

Kommentarer
Postat av: Mia

MOHAAHAHAHAHHAHAHAHAHHa

2008-09-16 @ 15:02:54
URL: http://aboutmalm.blogg.se/
Postat av: Ellika

okej :) vad händer i dag då?

2008-09-16 @ 17:10:43
URL: http://jerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0