Veckans Utvärdering

Har varit sjuk hela den här veckan ochså. Helt underbart (?). Dansade i vilket fall i onsdags, och eftersom att det gick bra känns det som den ultimata kombon. Hosta och streetdance. I måndags så var det sista fotograferingen, och det var kul, framförallt eftersom att jag märkte att Max var riktigt skön.

Helgen råkade jag berätta för pappa att jag skulle vara hemma, så därför fick jag på fredagkväll inte åka hem till "brunhåriga ola". Och festen som jag halvt sett fram emot nästa helg blev framflyttad till den här helgen (= jag kunde inte gå). Mitt rum är dock nystädat och fint och loggen är skriven.

Veckans låt:

How could it have come to this?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0