Jag Har Fått Klagomål Nyligen

Tydligen är allt jag pratar om sex och bajs.

Inte kombinerat dock.

Därför har jag nu satt upp ett exempel på en möljig  konversation med mig.

-Hejsan! Söta skor du har, vart har du köpt dom?
-15
-Äh, va? Aja, hur går det med livet då?
-Ja lätt bakifrån, gillar inte ögonkontakt någe vidare.
- Fan är fel? Hör du inte vad jag säger?
- Nej, inte på två dagar, jag gör inte sånt du vet.
- Vad pratar du om egentligen?
-Hur stor var den då?
- Min tröja?! Köpte den i small, eller vad menar du?
- Ha, ja självklart, måste ju se om den kom ut!
*Går därifrån med ett stolt leende, nynnandes på ducktales theme*

Kommentarer
Postat av: Roland söderort

tillställning/mingel i bunkern med omnejd ikväll kom till farsta, voff

2009-08-14 @ 19:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0