Det tar en kvart att logga in

for bokstaverna sitter ju fan inte pa ratt stallen pa de har tangentbordet

Jag tror forovrigt inte att jag verkligen ar i paris.

Inga randiga trojor, forsta bagetten sag jag idag, och den bars in over axeln, typ inga baskrar och kallare an i sverige. Sa jag tror tyvarr att jag kan ha kommit fel. Fast pratar obegripligt, de gor dom.

Nu vill jag inte lata som en bortskkamd snorunge, men jag skullle hellre fa mig en ordentlig fylla och ett bra ligg.

Och eftersom jag ar annu mer borskamd vill jag ha det av nagon speciell, sa det kommer inte handa har. 

Kommentarer
Postat av: Roland Söderort

nytt år nya bekymmer herrejöses återkommer imorgon dålig uppdatering från roland men ebfogat mjauu

gott nytt år karismass

2009-01-04 @ 01:50:23
Postat av: Roland Söderort

ett litet förtydligande: årslistan är färdig men den kommer upp när karismas återvänder tillbaka till Fäderneslandet! väl mött

2009-01-04 @ 02:02:58
Postat av: Roland Söderort

ett litet förtydligande: årslistan är färdig men den kommer upp när karismas återvänder tillbaka till Fäderneslandet! väl mött!

2009-01-04 @ 02:03:53
Postat av: Tobääääää

KOM HEM NUUUUUUu"!!

VI SKA JUU PA BIOOOO



:D

2009-01-04 @ 18:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0