Halvångest

Att jag däckade direkt efter middagen och sovit sen dess har ju inte direkt fått min hy och glänsa och mina ögon attt glittra.

Nej, jag ser yrvaken och allmänt sliten ut. och det är något jag för tillfället faktiskt inte vill.

Att sova mig ifrån min dåliga plan och inte svara på sms då jag sov gick med andra ord inte.

Och nu när det hela närmar sig smyger sig ångesten på. Känner mig som ett elak jävla drägg och vill verkligen inte. Men för sent att säja nej nu.

Jag skulle bara lyssnat på något av dina förslag jasmine. För nu vet jag inte va de blev för konstig mixup mellan alla.


Kommentarer
Postat av: QUEENIE

lever duuu?

2009-01-25 @ 14:03:56
URL: http://queenieocampo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0