Imorn Ska Lillan Till Romme

och jag är inte alls avundsjuk.

Jag menar, det är ju inte kul att åka skidor med hela skolan. Inte det minsta kul att se folk ramla och köra åt helvete.

I spånga var vi där, jag hade en lite period av förälskelse i koffa just då, så hade bestämmt att jag skulle åka med han hela dagen. Det var kul, han körde in i träd, ramlade varannan sekund och kunde inte stanna. sen hade han en jättesöt blå hjälm som gjorde att man såg honom från typ 500meters avstånd också. Men har för mig att jag dumpade honom efter typ en halvtimme. Åkte med Erell istället. Så tog det inte tre timmar att komma ner från en fjuttig backe.

Året efter åkte vi dit med thg. Johan var typ magsjuk ochh stod o spyddde halva tiden, så åkte med helena och typ michel? Hahah, kommer bara ihåg att jag hade väldigt mycket idomin och åt äcklig köttfärsssås.


Kommentarer
Postat av: Borg

heting där, gult hår och idominläppar..

2009-01-22 @ 17:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0