Så, Ikväll Ska Man Ut

Nej.

Hela natten och morgonen har man fått vrida och vända på sig för att smita ifrån tusses morgonpigga kuk.

Den dåliga anledningen "-Jag är inte sugen" genomskådades snabbt då andningen blev tung och ögonen uppspärrade med jämna mellanrum.

Men fan heller att jag redan tänker avslöja att jag är världsbäst på att glömma pillerna och därför har näsblod i andra hålet var tredje dag. Nån måtta får det faktiskt vara.

Så anledning 1 att inte gå ut lyder altså följande:jag är trött.

Anldening två: Min söte blev utvisad idag. Och vi torskade.

Jasmine njöt och klacken kastade snus.


Kommentarer
Postat av: Anonym

som snusburk så känner jag mig extremt kränkt !

2009-02-01 @ 13:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0