Efter En Misslyckad Solarieomgång

- Då jag fick såna där vita kärringstreck under rumpan sa jag till pappa att det var ju tur att jag har en rätt lång studentklänning iallafall. Så att ingen skulle behöva se det där. Men efter att ha gått runt i min klänning i någon timme nu så planerar jag på att korta upp den.

Hade en vän förrut som alltid var på på "kortast vinner", men jag vet inte om det går hem i hässelby. Men har man vita underkläder under en vit klänning kan det ju inte spela någon roll om dessa syns eller inte? 


Kommentarer
Postat av: Roland Söderort

Följ ditt inre, hör vad ditt hjärta säger karismas.



chrille p han är alltid med

2009-06-07 @ 20:37:45
Postat av: Roland Söderort

Ett igenslickat kuvert lades ned i valurnan i Söderort i eftermiddags.



En blågul blombukett lades ned vid Gustav Vasa statyn i gamla stan statyn i lördags.



Roland ligger i bunkern och blickar ut över horisonten.. lev och njut!







2009-06-07 @ 21:05:11
Postat av: Roland Söderort

"Fullast vinner" heter det väll ändå glöm inte att det är porrpungstema också

2009-06-07 @ 23:23:42
Postat av: M

hahaha jag kom ihåg exakt vad du sa eftersom jag var spiknykter!! Du skulle bomba mig på min blogg för att påminna mig om din studentmottagning men mitt minne sviker mig lite ändå eftersom jag kommer inte ihåg om det var tisdag eller onsdag?! =/

2009-06-08 @ 00:03:17
URL: http://maamari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0