Fan Va Ball Jag Kände Mig Igår

Jag röstade.

Gled dit som västa rödingen i rutig halsduk och håret i knut, det enda som saknades var converse, men nej. 1) tjejer har inte såna. 2) Det skulle varit för overkill även om jag hade några.

Riktigt såg hur monstrena flinade och trodde sig få en säker röst.

Men nej, som den brutala jäveln jag är gled jag bara förbi dessa och tog ett annat röstkort, ett helt annat röstkort.

Mahaha. Kändes som att hela sveriges framtid låg i mina händer. Astufft.

Dock- kollar man på resulatatet var det inte min röst som vägde tyngst..


Kommentarer
Postat av: Roland Söderort

Många bäckar små..



Nu blir det Kejsaren och svärdets fält.



Inte långt kvar nu för karismas ynka två dagar till studenten...klassisk fråga: hur känns det?



Roland Söderorts studenttips

ett litet tips karismas ifrån en omysig men halvthärdad veteran som redan fått betygen: va dyngrak det blir roligast så helst innan champagnefrukosten och ta med dig bananer på flaket och kasta på folk och gör inte misstaget som Roland gjorde att inte ha något lugnande i närheten morgonen efter



Lycka till

2009-06-08 @ 17:36:57
Postat av: Pekka

Det är INTE okej att ha en rödinghalsduk men det är HELT OKEJ att ha moderat converse

2009-06-14 @ 13:46:01
URL: http://krigarprinsessorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0