Jag Kommer Sakna Att

Snoka i Queenies skåp och hitta att hon på droguppgiften vi hade i natur skrivit med stora bokstäver "säg YES till droger och våld"


Sofias tuttar upptryckta i ansiktet två gånger dagligen.


Höra Sandra klaga på att hor-karin har slutat blogga.


Behöva tacka nej till "Karin ska du ta bussen?"


Vara avundsjuk när Marielle kommer trippande i korridorerna i sina underbara skor.


Drömma om att klippa av Puttes hår på skoltoaletten.


Lyssna på Lynns skryt i matsalskön om hur mycket de tjänar på sig blogg.


Lära mig allt som finns att lära sig av Matte.


Skratta åt alla "smarta" svar Danne ger lärarna.


Småskämmas när jag får ögonkontakt med Calle.


Stå ute på skolgården med Andreas och röka mina cigg.


Rita hinderbanor på religionen med Jasmine.


Undra var Hanna är.


Undra detsamma om Wille.


Spana in alla bilar som Anton ska köpa på fotolektionerna.


Diskutera Ciccis upptäckter på youtube vid skåpen.


Digga Amandas kläder när hon står och steker på skolgården.


Titta på när Stella skriver sitt namn på rutat papper.


Flina när Sussie tjafsar emot lärare.


Höra hur fort det går att komma till skolan för Tiffany nu när hon har körkort.


Undra vad Victor egentligen tänker på när han sitter tyst i klassrummet och glor konstigt.


Sitta i uppehållsrummet och garva åt Rebins håriga armar.


Se Anders iförd balettkläder.

Kommentarer
Postat av: Queenie

du glömde INGER!

2009-06-15 @ 00:50:01
URL: http://queenieocampo.blogg.se/
Postat av: Roland Söderort

Imponerande har inget direkt att tillägga i bildspelet överlåter det till kanonmaten.



Dagens citat hämtat från Torsk på Tallin:



"Det finns inga garantier på amors krokiga vägar."



Roland Söderort är för tillfället instabil

lev och njut



2009-06-15 @ 17:12:09
Postat av: Roland Söderort

collage12408.jpg" rel="nofollow">http://guestofaguest.com/wp-content/uploads/2008/01/guidocollage12408.jpg

2009-06-15 @ 22:15:14
Postat av: Acke

gulligt gulligt :)





( jag vill ha bilder på min älskling ! )

2009-06-15 @ 23:54:29
URL: http://jasmineaxelson.blogg.se/
Postat av: PEKKA

hahahahaha åå!! :D



(vi tjänar mer än dig på vår blogg OCH har fler läsare)



och det var jag som började tjata på att horkarin skulle göra comeback sandra är bara en wannabemig! men vem är inte liksom...

2009-06-16 @ 12:30:18
URL: http://krigarprinsessorna.blogg.se/
Postat av: Queenie

du är sämst, uppdatera ffs.

2009-06-17 @ 17:18:43
URL: http://queenieocampo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0