Sjukt

Jag tror på allt.

Jag lever för mitt horoskop, får panik av A-brunnar och brottas med "folk" för att kliva först på K-brunnar.

Så ni kan ju förstå min lycka när jag nu hittat en magic-eight-ball på internet.

Har frågat den allt nu.

Smart, så slipper man slösa bort sitt liv.

1) Jag kan glömma allt som heter kärlek. Gifta mig kommer jag dock absolut göra...
2) Jag kommer bli känd, men min framtida kroppsform samt ekonomi verkar inte så lovande.
3) Jag och Queenie kommer kanske flytta ihop. Gör vi så kommer våran lägenhet dock inte vara fin. Jag kommer dessutom leva längre än Queenie.
4) Jag kommer ha sjukt jävla roligt på min student. Men det kommer regna.
5) När jag blir gammal kommer jag inte få någon mustage, men kanske massa hår i öronen.



Kommentarer
Postat av: QUEENIE

orka att du googlade magic eight ball..Geek!

2009-06-09 @ 11:54:19
URL: http://queenieocampo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0